Training Telefonische Acquisitie
No cold feet for cold calling

Telefonische acquisitie heeft een bijzondere uitwerking op ons: het zorgt er voor dat we gezamenlijk lijden aan het ‘uitstelsyndroom’. Op maandag besluiten we dat dinsdag de beste dag is om te acquireren. Dinsdag zijn we er vervolgens heilig van overtuigd dat donderdag hét moment wordt. Vrijdag slaan we onszelf voor de kop dat we donderdag niet hebben gebeld. Aangezien vrijdag geen ‘beldag’ is, besluiten we het maandag structureel anders aan te pakken. Met dit goede voornemen gaan we het weekend in. Elke vrijdag. Inmiddels wordt het syndroom steeds hardnekkiger en dreigen we ons te verliezen in de kwalijke bijwerkingen: new business blijft uit.

Greywoods heeft speciaal de training No cold feet for cold calling ontwikkeld om dit uitstelsyndroom de kop in te drukken en optimaal rendement te halen uit elk telefoongesprek.

Onderwerpen

Deze training bestaat uit 1 interactieve dag waarin theorie en praktijk elkaar afwisselen. Tijdens de training worden klantspecifieke onderwerpen behandeld om zo een realistische situatie te schetsen.

Deze praktijkgerichte training geeft antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe wordt de gemiddelde verkoper gezien?
  • Hoe wordt de gemiddelde verkoper behandeld?
  • Hoe zorg je ervoor dat je als verkoper serieus wordt genomen?
  • Hoe scoor ik een afspraak middels telefonische acquisitie?
  • Hoe ga ik om met bezwaren en beweringen?
  • Welke vragen en gesprekstechnieken zijn er?
  • Welke techniek zet ik wanneer in?
  • Hoe waarborg ik concrete opvolging?

InCompany; niets dan voordelen. 

  • de trainingen vinden plaats op een door u gekozen locatie
  • de cursisten hoeven niet onnodig lang te reizen en reiskosten worden vermeden
  • aantrekkelijke tariefstelling bij inkoop van training(en) voor meerdere cursisten tegelijkertijd
  • uw medewerkers worden in groepsverband opgeleid waardoor uniformiteit in aanpak, werkwijze en jargon wordt gewaarborgd
  • deelnemers zijn bekend met hun medecursisten waardoor de interactie optimaliseert
  • organisatiespecifieke praktijksituaties kunnen worden nagebootst

Uw wensen en budget:
Ons uitgangspunt

Greywoods staat voor transparantie en maatwerk in optima forma. Dit betekent dat alle trainingen modulair zijn in te richten op basis van uw behoeften. Belangrijk bijkomend voordeel is dat u dus enkel betaalt voor hetgeen u afneemt.

Praktische informatie

  • 2 dagen training
  • 1 opfrisdagdeel
  • Maximaal 8, minimaal 4 deelnemers
  • VMBO of hoger

Programma Telefonische Acquisitie:

Van uitstel komt afstel
Voorbereiding
Marktsegmentatie
Toegevoegde waarden
Verantwoordelijke(n)
Elementen openingszin
Elevator pitch
Actie
Opvolging

Gerelateerde training(en)

Bekijk onze andere salestrainingen.